SummaVerse: Verimlilik için Akıllı Doküman Yönetimi
SummaVerse, belgelerin yönetimini kolaylaştıran ve chatbot oluşturma yetenekleri sunan bir web uygulamasıdır. Kullanıcı dostu arayüzü ile belgelerin analizini ve özetlenmesini sağlayarak, iş akışınızı daha verimli hale getirir. Uygulama, tek veya çoklu belge özetleme, kamu/özel chatbot ve belge paylaşımı gibi ana özellikler sunmaktadır. Ayrıca, matematik formülü tanıma ve OCR sayfa işleme yetenekleri ile belgeler üzerinde daha fazla kontrol sağlar.
SummaVerse, bireysel ve profesyonel plan seçenekleri ile kullanıcıların ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir. Bireysel plan aylık 7,99 $ ve yıllık 95,90 $ olarak sunulurken, profesyonel plan aylık 15,99 $ ve yıllık 191,90 $'dır. Her iki plan da kullanıcıların belgeleri yükleme ve özetleme sayısına göre belirli kredi limitleri sunmaktadır. SummaVerse, belgelerinizi yönetirken size verimlilik ve kolaylık sağlamak için tasarlanmıştır.